
Nem hoz elég látogatót a blog?
Van már blog az oldalatokon? Jól működik? Van rá időtök? A jól vezetett céges blog nem csupán központi szerepet játszik a márkaépítésben, de a keresőoptimalizálás egyik leghatékonyabb eszköze is. Vagyis látogatókat hozhat az oldaladra.
Miért Fontos a Céges Blog?
A friss, releváns tartalomra építő blog olyan dinamikus tartalmat biztosít, melyet a keresőmotorok kedvelnek. A blogbejegyzések növelik a weboldal oldalankénti tartalmát, ami javítja a SEO-t, és több bejövő linket eredményezhet.
A céges blog azért fontos szakmai szempontból, mert segít pozícionálni a céget mint a szakterület szakértőjét. A kiváló minőségű, informatív blogbejegyzések az ügyfelek és az iparágban érdekelt személyek számára bizonyítják a cég ismereteit és hozzáértését. Ezáltal növelheti a cég hitelességét, elősegítheti az ügyféltartást és a vásárlói bizalmat, valamint vonzóbbá teheti a cég termékeit és szolgáltatásait.
Szakértelem híján mit lehet elrontani a céges oldalad blogjában?
Gyakorlatilag mindent. Sokan fektetnek időt és energiát céges oldaluk blogjának írásába, anélkül, hogy annak bármi hasznát látnák. Ismerős esetleg valamelyik pont?
- Nincs blog, ezzel elveszítve a kínálkozó lehetőségeketet, és a potenciális látogatók kattintásait
- Nem megfelelő SEO: A kulcsszavak és a keresőmotor optimalizálás (SEO) elengedhetetlenek a bloglátogatások növeléséhez. Ha a bejegyzések nem megfelelően vannak optimalizálva, akkor a keresőmotorokban nem fognak megjelenni.
- Nem releváns vagy rossz minőségű tartalom: A legfontosabb, hogy a blogbejegyzések relevánsak, érdekesek és informatívak legyenek az olvasók számára. A rossz minőségű tartalom csökkentheti a hitelességet és elriaszthatja a látogatókat..
- Hibás vagy hiányzó hivatkozások: A hibás hivatkozások nemcsak zavaróak, de csökkentik a weboldal hitelességét is. A hiányzó hivatkozások pedig elvesztegetett lehetőségek lehetnek az oldalon belüli navigáció és a SEO szempontjából.
- Nem megfelelően megcélzott tartalom: Fontos, hogy a blogbejegyzések a megfelelő közönséget célozzák meg. Ha a tartalom nem találkozik az olvasók igényeivel vagy érdeklődésével, akkor kevésbé valószínű, hogy elolvassák vagy megosszák azt.
Se időtök se kapacitásotok a céges blogotokat írni?
Megértjük. Hiszen több dologgal is kell foglalkoznotok! A legtöbb cégnek nincs kapacitása és szakértelme ahhoz, hogy hatékonyan vezesse céges blogját, miközben a keresőoptimalizált tartalomgyártás iránti igény és a konkurencia blogja egyre csak növekszik.
Szervezd ki a blogírással járó teendőket, dőlj hátra és söpörd be a blogolással járó előnyöket és készülj fel a szolgáltatásod iránt érdeklődő látogatók fogadására!

Miért érdemes a blogírást ránk bízni?

Időmegtakarítás:
A blogírás időigényes folyamat. Ha ezt a feladatot kiszervezed, a cégnek több ideje marad a fő tevékenységeire koncentrálni, ezáltal növelve a termelékenységet.

Szakértői Tudás
A blogírás kiszervezése szakértőkre garantálja, hogy a tartalom minőségi és SEO-optimalizált lesz. A szakemberek naprakészek a SEO trendekben, így a cég nem kell, hogy időt és erőforrást fordítson a folyamatos képzésre.

Költséghatékonyság
A kiszervezés csökkenti a munkaerő-költségeket, hiszen nem kell belső csapatot alkalmazni és képezni a blogírásra. A szakértők gyorsan és hatékonyan készítik el a tartalmat, ezáltal a cég pénzt takarít meg.
SEO blogírás árak
Csomagajánlatok
A legelső feladatunk az igények alapos felmérése. Ez magába foglalja, hogy mivel foglalkozik a cégetek, mik az elvárások, és milyen a kommunikáció típusa és hangvétele az ügyfeleitekkel. Ez a lépés lehetővé teszi számunkra, hogy testreszabott, hatékony és hosszú távon fenntartható megoldásokat dolgozzunk ki.
A blogírás során elengedhetetlen a gondosan elvégzett kulcsszókutatás, hiszen ezzel találjuk meg azokat a kulcsszavakat, melyekkel blogbejegyzéseid jobb helyezést érhetnek el a keresőmotorokban. Ennek fontossága kiemelkedő, hiszen a releváns kulcsszavak használata az adott tevékenységi körhöz kapcsolódó, magas keresési volumennel bíró vagy konvertálóbb eredményeket generáló témákban, a blogbejegyzéseid hatékonyabb rangsorolását eredményezheti.
A blogírás célja, hogy értékes és releváns tartalmat hozzunk létre a weboldalad számára, amely nemcsak vonzza a látogatókat, hanem hosszú távon is megtartja őket. Gondosan megválasztjuk a leginkább releváns témákat és kulcsszavakat a szakterületeden, hogy a blogbejegyzéseid a lehető legtöbb célközönséghez eljussanak. Figyelmet fordítunk a keresőmotorok szempontjaira is, hogy javítsuk a weboldalad rangsorolását a keresési eredményekben, ami több organikus forgalmat generál az oldaladra. Egyedi, jól megírt blogbejegyzéseinkkel segítünk építeni a weboldalad hitelességét és szakértői imázsát a piacodon.
A belső linkek elhelyezése kulcsfontosságú a blogbejegyzésekben, mert segítenek a weboldal belső SEO-jának javításában. A belső linkek segítik a keresőmotorok, mint például a Google, abban, hogy jobban megértsék a weboldalad tartalmát és struktúráját. Ezenkívül javítják az olvasói élményt, mert lehetővé teszik az olvasók számára, hogy könnyen navigáljanak a weboldalon, és mélyebben felfedezzék a tartalmadat. Emellett a belső linkek hozzájárulnak a weboldalad rangsorolásának javításához, mivel segítenek a látogatók további időt eltölteni az oldaladon, ezáltal csökkentik a visszapattanási rátát.
Hogyan dolgozunk?

Esettanulmányok
A szakmai blog ereje 6 hónap alatt egy reménytelennek tűnő helyzetben
Ügyfelünk weboldala viszonylag különleges dologgal foglalkozik, alacsony keresettségű szolgáltatást nyújt. Az üzletmodell érdekes módon olyan, hogy kevés ügyfél is nagy forgalmat generálhat számukra. A lényeg…
Szerezzük meg a pozíciókat egy szűk termékkörre!
Ismét kereskedelmi, webshop téma, erős versennyel, ahol minden egyes helyezés bevételre fordítható. A nehézség főként abban rejlett, hogy a viszonylag speciális termékkör miatt, nem volt…
Így fejlesztünk vevőszerző blog-tartalmat!
Szeretnénk bemutatni egy SEO esettanulmányt a szépségiparban működő weboldalhoz. Bemutatjuk, hogyan sikerült jelentősen növelni az organikus keresési forgalmat a projekten való munkától számított néhány hónap alatt.A…
Céges blog keresőoptimalizálás: Megbízható stratégiák 2023-ban
A céges blog létrehozása és írása nem csak a kommunikáció népszerű módja az ügyfelekkel, hanem hatékony eszköz a weboldalak SEO-optimalizálásához is. Jelentősen növelheti az oldal…
Webshop keresőoptimalizálása egy túlzsúfolt piacon: Hogyan emelkedj ki a versenytársak közül?
Az e-kereskedelem napjainkban rendkívül versenyképes piac, ahol számos online bolt száll harcba a látogatókért és a vásárlókért. Ügyfelünk olyan termékekkel lépett be a piacra, melyet…
SEO esettanulmány: egy induló ruházati webshop keresőoptimlizálása
A digitális térben való verseny egyre nagyobb kihívást jelent az induló vállalkozások számára. Az online jelenlét és az üzleti siker közötti összefüggés érezhetően egyre erősebbé…
Segíthetünk?
Kérj ingyenes online konzultációt és beszéljünk az oldaladról!
Ha úgy érzed, hogy elveszettél az online térben, vagy nem találod a megfelelő utat az ügyfelekhez, akkor segítünk felfedezni weboldalad igazi potenciálját!
Keress bátran, és dolgozzunk együtt!